Strona główna

Etykiety

poniedziałek, 5 listopada 2012

: (

Wieczór smutny, nw tak nagle. Nie chcę znowu tu opisywać swojego prywatnego życia, Ale jednej osoby już ze mną nie ma. :< Chciałabym napisać coś jeszcze ale chyba nie jestem w stanie.  Dobra udawajmy, że wcale nie mam już od rana doła, a teraz się wszystko jeszcze bardziej sypło.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

To może zwyczajnie tak o dniu, właściwie przyszłam ze szkoły około 16. Usiadłam sobie spokojnie zjadłam obiad. Po chwili włączyłam komputer, siedziałam sobie dość długo zresztą do tej pory siedzę. Stwierdziłam iż zrobię  sobie nowe tło na fejsa, (oś czasu och.) I powiem, że jestem an prawdę zadowolona z efektu, bo właściwie wszystko robiłam sama, tylko ja i photoshop, z małym udziałem : czy to pasuje? ♥ Karolinki. 

 Wyszło coś takiego robiłam to jakąś godzinę. Jak Wam się podoba. Już zagościła tapetka na mojej osi czasu .;p


wejdźcie sb w pełny tryb.



 Ej dobra nie ma sensu znajdować tematów jak ich nie ma. Dobra idę sobie poryczeć, bo już nie wytrzymuje.

nutka do aktualnego stanu. ; (

+ mam Doła. -.-
+ jestem złazłazłazłazłazłazła. wrr..-.-
+ Jest mi cholernie smutno. : (

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)