Strona główna

Etykiety

środa, 7 listopada 2012

Zmiana

Witam.
Ogólnie dziś chyba bym nie pisała. Ale coś mnie naszło na konkretne zmiany w blogu.  Nie jest to nic takiego, nawet właściwie nie wiem czy niektórzy zauważą zmiany. Otóż za kilka godzinek, chyba już będzie wszystko gotowe. ♥
Miałam pomysł, by stworzyć dodatkowego bloga, w którym bym umieszczała swoje opowiadania, choć też innych różne myśli, cytaty itp. Ale uznałam , po co właściwie to robić, skoro mogę to samo zrobić w tym blogu. Dlatego za niedługo będzie się pojawiać więcej postów i bardziej dla tych osób, których przecież nie obchodzi moje życie. Mam nadzieję, że dla każdego się coś znajdzie. Niestety na to potrzeba czasu. Oj i to wiele. Zmieniłam także nazwę blogu, bo bez sensu, aby wszędzie była inna. Nagłówek jest: Mystery of dream. Dlatego nazwa tez taka jest. Jednak link do bloga dalej zostawiam taki jaki jest, bo niektórzy znają mojego bloga tylko z tej nazwy, więc niech zostanie to:
www.a-piece-of-dream.blogspot.com  Nagłówek tez zmieniłam, tak troszkę. Nie wiem czy widać, ale jest zdecydowanie lepiej, bardziej klimatycznie.
No więc tak za niedługo będzie tu można znaleźć:
  • cytaty wymyślone przeze mnie i wzięte z internetu.
  • niekończące się części opowiadań, moje jak i osób, które przyślą lub ewentualnie znajdę w internecie.
  • recenzje filmów, przepisy. itp.
  • cytaty z jakiś utworów, np zdjęcie jakiegoś piosenkarza i pod tym ulubione cytaty.
  • moja ewentualna playlist utworów na dobre jak i złe dni. 
[...] zakładam, że można by dużo jeszcze dodawać i wypisywać. Ale jak na razie tylko to mi przychodzi do głowy. Postaram się o więcej filmów i zdjęć. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Tyle chciałam. Pa.;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)