Strona główna

Etykiety

piątek, 9 listopada 2012

Pezet
Kaja../ Pezet  

Paweł Kapliński - (ur. 18 kwietnia 1980 r.) polski raper, a także przedsiębiorca.

Spadam. 

" Tak bardzo chciałbym, żeby jutro mogło się to zmienić,
żebym mógł dać Ci to co chcę Ci dawać
i dostać to od Ciebie. "

"Tak bardzo chciałem dzisiaj Ci powiedzieć, że
mówię Ci co chcesz usłyszeć i mówię to dla Ciebie."

'' dobrze, że nie wiesz co u mnie, bo pękło by Ci serce..''

"ale kocham Cię! kocham! wciąż Cię kocham kurwa,
i nie znam już innych słów,
to jest zbyt trudne."

" Nie ma Cię gdy moje życie spada w dół i,
nie ma Cię gdy wszystko łamie się na pół i nie ma Cię i nie wiem już gdzie jesteś, ale dobrze, że nie wiesz co u mnie, bo pękło by ci serce. „

" gdy pomyślisz, że chcesz iść gdzieś, nie chcesz zostać."

"Czekałem kiedy powiesz mi, że jesteś dla mnie, że jesteś ze mną, że ja i Ty, to coś, 
co jest na pewno, że jest naprawdę.. że to, co było między nami wciąż jest i wciąż jest ważne."

 "Jeśli będę musiał się odwrócić i to, co czuję zniszczyć, nie móc o tym mówić. 
Jeśli będę musiał poczuć tak, musisz zrozumieć, to będzie koniec nas. Koniec, dziś tak to czuję."
Nieważne.

" Kiedy patrzę w Twoje oczy wiem, że nie chcę już niczego szukać,
że nie chcę nigdzie iść, chcę mieć Cię tutaj dziś. "

`Bez Ciebie wszystko było dla mnie tak nieważne, naprawdę kocham Cię.. naprawdę.`

tak ważny czuję się, gdy mogę objąć Cię, wiesz? Tak mało znaczy dla mnie wtedy wszystko inne i, to jest tak silne, że znów tak mocno tego chce i nie chcę już myśleć.`

"Chciałbym już wiedzieć, że dobrze wiem jak mamy żyć, lecz dobrze wiem, nie mam nic,
jak ja i Ty."

Naprawdę cieszę się, że widzę Ciebie znów choć było tyle ciężkich chwil, tyle niepotrzebnych słów.

zaczynać coś, nie kończyć - pomyśl o nas. Naprawdę ciężko będzie nam się nie rozłączyć.

"Nic nie zostało z moich marzeń z moich planów zobacz, mam dosyć iść tak gdzieś 
bez planów wciąż od nowa, zaczynać coś, nie kończyć." 

Ten świat jest jakiś pojebany dziś, nie sądzisz?
Ty jesteś tam, ja jestem tu, nie wiem co trzeba zrobić już

Tak mało znaczy dla mnie wtedy wszystko inne
i, to jest tak silne, że znów tak mocno tego chce
i nie chcę już myśleć, to wszystko jest tak dziwne,
ten kraj, to miejsce, miało być przecież inne.

"Chciałbym już wiedzieć, że dobrze wiem jak mamy żyć, lecz dobrze wiem,
 nie mam nic, jak ja i Ty."


Noc i dzień.
"Jak szaleni tańczymy oboje I nie mogę złapać tchu i łapię paranoję, 
I unoszę się nad tłum co staje na dole, I znowu chyba gdzieś łączą się nasze dłonie ."
 
"Już tylko zimny pot oblewa mi skronie
I zimny bols płynie po stole."

''Boję się postawić krok jakbym stał na balkonie."

"I nie mogę złapać tchu, i łapię paranoję."

"I chyba mam zegarek, i kurwa mam nadzieję."

"Nie czuję nic i nie wiem co robię
A serce bije 3 razy szybciej niż w normie. "

"I chyba pada, i chyba jest rano
I myślę że chyba nic się nie stało."

"Tonę znów, milion słów
Dotyk twój i niczego już nie jestem pewien."

"Mijam tyle dziwnych miejsc, a światła migają
Ludzie znowu pędzą gdzieś, a ja zostaję."

"Ej, Ty i ja tak jak Sid i Nancy
Cały świat jest jak Dirty Dancing."

"Cały świat trzymam w moich dłoniach
I zamieniam w drobny mak, i upadam, konam.

"Znikam gdzieś, noc i dzień
Zlewa się w jedną całość kiedy nie ma Ciebie."

"I mówisz coś, że czułaś się jak w siódmym niebie
Tracę zmysły, trzymasz mnie za rękę."

"Tańczę z tobą w ręku z Jackiem Danielsem."


Co mam powiedzieć.

"Jakie masz hobby i co robisz w wolnym czasie?
Raczej nie mam hobby chyba że liczą się kace"


  " Głupio mi, że nie mam już czasu, lecz lubię to wciąż, lubię to cały czas "

"Jakie mam plany i oczekiwania wobec życia?
Nie mam nic moi kochani, chyba jestem spłukany
Ale jesteśmy tacy zakochani, całkiem sobie oddani
Przecież to widać."


Byłem. 

Choć nie wie nikt o tym tak jak o łzach
Które czasem same napływały do oczu
Kilka razy wychodziłem na dach
Nie wiem po co, może po to by skoczyć
Ale jestem tu, przez odwagę lub strach


 Stałem przed tłumem, oni krzyczeli moje imię
Myślałem, że to nigdy nie minie


 Upadłem i wstałem nieraz

 Pokrótce kim byłem co miałem
Myślę o tym całe dnie, całe
Moje życie teraz mam przed oczami
I chociaż rzuciłem, chyba teraz zapalę


Chciałem cały dzień pełną parą biec do niej

Mówią trudno, ja myślę, że chyba jest trudniej

Serce i ciało poznały blizny

' Lęk pojawił się kilka lat później .


Gdyby nie miało być jutra.

 Może zadzwoniłbym do ciebie z budki mówiąc
Że zależy mi na tobie i jestem smutny
I mam w bagażniku kierowcę taksówki
Którą porwałem razem z nim


 Pocałowałbym cię w usta, by poczuć smak życia

Wrócił się, przyłożył sobie lufę do skroni


 I do jutra byłbym martwy i kurwa przyrzekam
Chyba to zrobię, bo jutro nic mnie nie czeka


 przegrajmy wszystko i przestańmy istnieć


Myśl.
  
"Powątpiewam w Ciebie często, jednak mimo wszystko kocham Cię za przeszłość."

"Nigdy nie modlę się, nie klęczę, nie klepię testamentu
czasem chcę porozmawiać, ale bez oddźwięku."


 "Chciałbym ułożyć wszystko sam jednak nie umiem
nie rozumiem czemu mogę mieć tylko nadzieję
chcę godnie żyć, dobrze żyć, to aż tak wiele"


 "Mam jedną sprawę całkiem osobistą 
czasem już nie potrafię żyć z tą myślą
to, czego pragnę od lat to dla mnie wszystko
Boże, myślę że mogę nazwać to modlitwą."


"Zasługują na to, na coś więcej niż mają, na to żeby wiedzieć, że marzenia się spełniają.."

Noc jest dla mnie.

Bezsenność. (Kajman, Pezet, Pyskaty)

To co najważniejsze zostało gdzieś w tle.
Sam nie wiem już gdzie jestem,
Niebo nie jest niebieskie .
Załatwię wszystkich trudnych spraw, we śnie
Miałbym przynajmniej drugi świat,

Tych, co przepijają hajs za zdrowie głupich suk

Kilka stów żegna portfel, a mam ich coraz mniej

Kurwa mać, powinienem przestać chlać,
Lecz nie mogę, bo sam ze sobą walczę jak lew i
Kurwa mać, ona nie chce mnie znać
wcale nie dziwię się, lecz nie mogę przez to spać.

I żyję  aby grać, taką właśnie mam misję,
Bo to nasz czas

'' Najważniejsze jest podejście, a dzisiaj mam złe ''

 
Shot Yourself (ft.Bednarek)

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
"W tym kraju pijesz, gdy się cieszysz, pijesz, gdy jesteś smutny. Ludzie zmienili miłość do życia w miłość do wódki.." - Szósty zmysł.

"Was kurwa nie obchodzi moja przyszłość, ale czas biegnie, mija
Koniec jest blisko, bliżej." - Kilka lat później.

"Tutaj codziennie uczę się, że nie ma uczuć
Jest tylko hajs, seks, hajs i trochę brudu." - Lojalność.


"Chcę to co umiesz Ty, wiesz, Ty umiesz kochać,
ja umiem unieść się na szczyt i uśmiech kryć i już nie cofać." - Dziś.

"Lubię kiedy w nocy, staję się kimś innym całkiem,
zapominam wszystko inne, płynę, płynę, ratuj mnie." - Dopamina

"Cały czas w tyle głupich miejsc wracam
Nie mam już nic z tej brawury, mam tylko kaca." - Gubisz ostrość.

"Musze mieć serce w głowie, mówią, lecz czy mówią prawdę? Nie wiem co to rozsądek, tylko emocje mówią prawdę dla mnie.." - Dziś.

 "Nie rozumiem słów, którymi mówią do mnie inni. Ich pragnień, ich gestów i wyrazów ich twarzy. Ich prawdy, ich szczęścia, chyba nawet ich marzeń." - Źrenice

"Może nie umiem być już ani trochę lepszy, lecz jeśli to nie jest miłość to chyba Bóg jest ślepy." - Widzę jej obraz.

"Widać po oczach, że kochasz czasem tracić kontrolę" - Sexmisja

 Też bym chciał codziennie z żoną jeść śniadania, lecz jak chcesz rozśmieszyć Boga, powiedz mu o swoich planach. - Codziennie

 Niuniu nie patrz na mnie tak i nie pytaj gdzie jest miłość, nie wiem sam, przez to pare osób mnie skreśliło.. - 40 procent

 Korona spadła, jeszcze bardziej topią nas w bagnach.. - Echo miasta (razem z O.S.T.R.)

 Mam flow w małym palcu, we wskazujacym pewność, w środkowym punche mówiące pierdol się. - Nie tylko hit na lato.

 Czysta wódka, cały stół w ogórkach, browar i Gorzka Żołądkowa, ja zostaję tu do jutra... - Szósty zmysł.

 Nie lubię siebie za to i żałuję chyba, bo zawsze kiedy chcę się związać z kimś, mam z tym przypał.. - Gubisz ostrość.

 Ja mam marzenia, mimo wszystko trzymam fason. Ta, pierdole system!-ale robię to z klasą. - Czas to zmienić. ( razem z Stasiak & Oska)

 Chciałbym z Tobą pójść lecz nie umiem stawiać kroków. - Źrenice

 Ludzie spoglądają na mnie z boku. Różne rzeczy wnioskują z moich kroków. - Ukryty w mieście krzyk.

Jestem złodziejem twe najlepsze chwile kradnę. -  Trudno mnie kochać. ( razem z Onar)

 Żaden melanż nie ma prawa odbyć się beze mnie. - halo.

 Dobrze, że nie chcesz ze mną być, bo nie chcę nic na stałe. - halo.

 Zacznijmy od początku, wyglądasz całkiem ładnie. Jak dla mnie to wyglądasz nawet zajebiście fajnie. - Sexmisja

 Zatańczyć na szczycie świata i pierdolić straty... - halo.
  
Odlećmy myślami, dziś w tamte czasy, do tamtych dni które dobrze znamy. - Czego Ci brak.

 "Nie chce mi się już wypełniać czasu, Mija dzień, mija noc i światła gasną, Nie chce mi się jeść, nie chce mi się wyjść, Mój czas jest wolny, a Ciebie nie ma w nim. - Światła zgasły.

"Jakiś czas temu światło zgasło, znów nie mogę zasnąć" - Światła zgasły.

"Wiesz, wielu ludziom w tym biznesie jest głupio
najpierw chcieli mnie sprzedać, później myśleli że mnie kupią" - Biznes.

"jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, powiedz mu o swoich planach" - 40 procent.

"Szczęścia nie kupisz, gdy kłopoty piętrzą się po sufit" - Te same dni, te same sny.

"I czuję się kurwa całkiem żałośnie, gdy myślę o Tobie nocą i błądzę" - Ciemno.

"W dzień do mnie nie dzwoń, podnoszę się gdy robi się ciemno
 Bo lubię gdy niebo jest czarne nade mną" - Ciemno.

"Jesteśmy diabłami dla nich, biorą nas za nic, a w tłumie też jesteśmy sami" - ukryty w mieście krzyk.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Pezet - Nie jestem dawno.

"Tyle razy myślałem że to koniec, wiesz. "

"Zacieram dłonie, pada śnieg
Zaciskam dłonie w pięść."

"Ten na drzewach śnieg
Jest tak samo zimny jak ten we mnie."

"Zaraz znikną drogi
Znikną perspektywy."

"Wiesz kochanie
Może ty ze mną razem znikniesz. "

"Żałuje dziś, tyle chwil, wszystko przepadło. "

|"Te same myśli, myślę ile tu jeszcze zostanę."

"Wciąż w pogoni za lepszej jakości życiem."


"Już wiem tamten czas minął bezpowrotnie."

'' Z pod nóg znika mi świat ''


♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Pezet - Ten Dzień Minie

"Wszędzie sińce, a ręce i palce
Dają do myślenia jak krew w umywalce.
Dwa kace popijam wodą
Jakbym zacierał ślady po walce."

"Ten dzień minie i
Wszystko przejdzie mi."

"Ale dziś dosyć mam, chcę gdzieś wreszcie wyjść."

"Znów zrobiłem, znów zrobiłem, znów zrobiłem, bo
Dużo piłem, dużo piłem, dużo piłem, wciąż
Boję się tych informacji dzień po."

"Tak więc no thanks, nigdy więcej.
Powtarzam to sobie jak magiczne zaklęcie."

"Nie wiem jaka jest twoja recepta,
By żyć tu, mieć coś, czuć coś i przetrwać."

"Poczuć granice, alkohole wymieszać."

"Mieć swój luz, czuć swój puls i tylko w tym czasem tracić kontrolę.
 '' Obraz tańczy znów i zakrzywia się ''

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Pezet - Chmura

"Nie zabieram tam ze sobą pensji, twoich pretensji."

"Trochę chwil w pamięci uwiecznionych i na zdjęciach."

"Czuje się tam bezpieczny jak chcesz to wejdźmy tam razem."

"Mam tam dużo miejsca, przestrzeń dla marzeń."

'Miejsce dla szczęścia lewituje tu gdzieś w górze."

"Jak dym ze skręta unosi się i kłębi."

"Wyobraź sobie niezależny świat, niepodległych prawd gdzie wszystko tworzysz sam."
"Przeprowadzam się na chmurę
coś na kształt tej którą wydmuchujesz
i dobrze się z tym czuję dziś
Wbijam się w jakiś wirtualny tunel
i daleko odlatuje to mnie nie kosztuje nic."

"Mam tam całkiem nowe miejsca i całkiem nowa przestrzeń
I sam decyduje co tam jest i z kim tam jestem."
 Mój wirtualny świat, bez wad ja w nim w kapturze.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Pezet - w moim świecie. 
 
"W moim innym świecie jest inna prawda, tu Ciebie nie ma to tylko wyobraźnia, może dobrze że los nie postawił na nas, bo tu czego szukam nie ma nic prócz rozczarowania . "

" Spotykam Ciebie znów, patrzysz na mnie i widzisz, że czuję to co Ty albo któreś z nas się myli."

"W moim innym świecie możemy gadać do rana i rozumiesz mnie bezsprzecznie i jemy wspólne śniadania . 


"należysz do mnie choć to nie kwestia posiadania i czujemy się bezpieczni jakby cały świat był dla nas" 


 "Może też stajesz do walki, ale upadasz na deski, może czujesz to co ja i za czymś tęsknisz
wszystkie myśli i uczucia, których nie masz gdzie pomieścić i nie możesz znieść ich
masz dosyć substytutów, może możesz iść ze mną za rękę i skończyć na bruku.."



"I w moim innym świecie jesteśmy blisko
Ale tu bałem się, że mi pozwolisz spieprzyć wszystko."

"Może dobrze że los nie postawił na nas,
w tym czego szukam nie ma nic prócz rozczarowania."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)