Strona główna

Etykiety

wtorek, 26 marca 2013

Rezygnacja?

Cześć Wam ^^.
Powiem może tak. Nw czy to nie będzie ostatni post. Możliwe, że jeszcze kiedyś tu wrócę. Ale sama nw. Minęło trochę czasu, nie powiem, że nie. Zaczęłam zastanawiać się nad swoim życiem troszkę od innej strony niż dotychczas. Sama nw może wydoroślałam. Albo po prostu troszkę więcej problemów, nie radzenie sb czy coś tego typu. Choć nie, raczej wątpię. Po prostu mi się to chyba znudziło. Nie mogę zrozumieć tego, że swoje życie upubliczniłam w necie. Choć nigdy nie pisałam czegoś takiego ważnego albo czegoś co mogłoby mnie zniszczyć. Jednak wypisywanie swojego życia i tego co się czuję jest bez sensu. Przynajmniej ja tak uważam. Zawsze mnie ciągło do pisania już od małego, po blogi, pamiętniki, notatki, pisałam rożne opowiadania, cytaty, książki itp. Dalej to robię. Nie potrafię żyć bez dzielenia się tym, tylko boję się, że czasem ta wiedza o mnie u innych mnie zaskoczy. Negatywnie. Na szczęście nigdy nie pisałam o czymś tak ważnym, by można było to wykorzystać przeciwko mnie. W necie jestem cały czas. Na tumblrze, fejsie, asku, photoblogu czy coś tego typu. Jestem wszędzie. Ale już nie tu, wybaczcie. Z czasem zmieniłam nagłówek, linka coraz mniej osób mogło się dostać na ta stronę, dlatego zdziwię się jeżeli, będzie choć jedno wyświetlenie. Nie chce by to zanikło, chce by było, ale niedostępne. Ciężko wykrywalne :> Dziękuję. Żegnajcie. ♥

"Jeżeli miałeś ją o krok mogłeś ją brać w garście,
zrozumiesz co to znaczy kochać o stokroć bardziej..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)