Strona główna

Etykiety

sobota, 26 stycznia 2013

Jaak dawnooo.

Jejku jak dawno mnie nie było, aż się stęskniłam. Leżę  tak sb na łóżku i udaję, że jestem w Katoo, a więc ciii... <3 wgl potrzebuję przystojnego ochroniarza. Xd ktoś chętny? ^^ taak wiem muszę radzić sb sama, no nic. smuteczek. :(  zaraz obiadek, potem z Karolinką do maka, choć nw czy na pewno tam, bo boję się pewnych ludzi. ^^  ejej. Tak jakoś wątpie bym tu wpadała, więc się nie przyzwyczajać! ^^ ejej idę spać. Mama mnie obudziła o 8, bo jej się zachciało ubiajać kotlety. Tak więc dobranoc miśki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)