Strona główna

Etykiety

sobota, 8 grudnia 2012

Hyhyhy wlaam !

Czesc wszystkim taki maly wlamik. Siedze sobie wlasnie na Patki telefonie , a ona odwala za mnie robote na projekt. :d hihi :-* no no nie wiem co pisac ale okok . Powiem Wam ze chce juz 24.12 trololololo. :]  wczorajsze wagary na Tak :d szkoda ze Patka sie nie skusila jej strata hahahhahaa. Dobra bo Patka goni mnie po calym mieszkaniu zebym jej fona oddala bo ona nw co ja robie i zlosci sie ze do wszystkich pisze, ja spadam i ide jej zjesc cale ciastoo ;) hyhyhy. Milego wieczoru wszystkim  i udanego melanzu :-* z powazaniem twojaa najwspanialsza sasiadka ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)