Strona główna

Etykiety

wtorek, 31 stycznia 2012

Kolejny raz.

Taki sb jakiś diddl.  Bo nie mam zdjęć.
Siedzę sb i zajadam serek. Przed chwilą wyprostowałam włosy, bo jakoś wcześniej mi się nie chciało. Teraz gadam z Moniką, Alą i Klaudią.  Jakoś tak słucham piha i zastanawiam się co robić. Na jakąś sesje się trza wybrać wreszcie, bo aż nudno. Kto ze mną? Dobra wiem, że nikt nie chce.;) Raptuś śpi koło mnie, wtulony w moją nogę, przy czym trudno mi się ruszyć. Rodzice u lekarza, brat u kolegi. Nuda, a ja siedzę w domu  bo mnie gardło boli i mam katar. -.-   Jutro może będę zamawiać jakieś ciuszki,a może i nie, już sama zresztą nw/.  Nw może dopisze do tej notki coś po tańcach.  Ej zamawiać te ubrania? Nie wiem..! Dobra pakuję się już. Trzymajtaa/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)