Strona główna

Etykiety

poniedziałek, 27 lutego 2012

Hej.;**
Szkoła, ta, jakoś szybko minął mi ten weekend, 
zresztą wiadomo, że 2 dni wolnego to mało. 
Niestety nic na to nie poradzę.
 Jakoś nie wyrabiam, z tą nauką i wg, w sensie chodziło mi, że jestem teraz tak leniwa, że nie mogę tego nawet pojąc, a co dopiero się z tym uporać. Wg tak schodzę na gorsze stopnie, nie mam czasu itd.
 Z chemii będzie 2, z matmy chyba też, z geo może 3, ale sama nw.
Ta z historii też 3 normalnie pół punkta mi zabrakło..!! żal. 
aaa, przypomniałam sb, że miałam dodać zdjęcia, no ale nie udało się nw czemu, nie działa mi ten cały anigif.
    No i nie ma zdjęć Lenki. Przykro mi ;(
Teraz siedzę w domu. Gadam z paroma osobami, odpowiadam na ask. itd. 
Słucham muzyki, jem jabłko. No i piję colę.
Tak strasznie, marzę już o tych przypałach latem, tego ciepełka, 
kolonii itd.;* och dobra tylko tyle dziś nic mi się nie chcę.
 Ciał;*

"Pogodziłam się już z trudnościami losu, że zawsze mam pod górkę. Zawsze wszystko się sypie, wszystkich ranię. To już stało się codziennością."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)