Strona główna

Etykiety

środa, 14 marca 2012

Pizza.♥

Ponownie ja:
Taaa, spotkanie spoczko było, była Asia, ja, Monika, Benia, Ewa, Magda, Kinga, Klaudia, Malwina, Mariola, Dominika i Marta. Potem doszła jeszcze Ala. Tak jak mówiłam spoczko było, Aśka nic się nie zmieniła, 
może oprócz jej wzrostu, ona mnie przeraża.
Więcej opowiadać nie będę, bo nie chcę mi się kompletnie dziś nic.
Zaraz się zacznę uczyć hymnu, którego nie umiem. 
Przynajmniej częściowo.
Potem przeczyta się chemie czy coś. 

Ciekawe jak mi poprawka poszła. 
Oby było 3.
Ej i nie podoba mi się to, że tak wszystko zdrożało w Mc'donaldzie.
http://data.whicdn.com/images/24862742/85ac45d12226b23c2039991572a47c8c_large.jpg
Ciekawe jak smakuje. ♥
Czyli teraz jak będę mieć 3 zł to już nic nie kupię, żal./
A i mam taką straszna ochotę przefarbować włosy, na jakiś mega kolor, 
tylko bym musiała rozjaśnić, przy czym już nigdy nie będą takie same.
No i tym sposobem żal. Ale może na jakiś granat czy coś się zrobi, no jeszcze nw.
A teraz żegnam, bo chcę coś jeszcze przeczytać.  ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)