Strona główna

Etykiety

piątek, 16 listopada 2012

Dobre 5 godzin. ♥

No hej ludzie. ;)
Dziś naprawdę dobre 5 godzin spędzonych z Karoliną. :) haha, żeby tylko 5. ;**
Umówiłam się koło 15, na tzw. ćwiczenia. uznałam iż chcę mieć ładny brzuszek,a potrzebowałam motywacji, hahaha. ;) No ale normalne, że ćwiczeń było najmniej. Muszę się wziąć do roboty, a nie siedzieć, na tym necie. ;)
+ Filmy. ^^
+ pisanie z osobami. haha. Padam.:* Czemu nagle w tym samym czasie zaczęło do mnie tyle ludzi pisać. To było dziwne. o.O
+ Mój brzuch za nic nie chciał się domyć...
+ hahaa, ojej biedny. :)
+ nie wiedziałam, że smycz ma tyle zastosowań.
+ niektóre zdjęcia mnie powalają. haha, czemu moja noga tak dziwnie wyszła? haha O.o
+ kiedy następne spotkanko :*
+ no nie moja wina, że mnie łaskoczesz, i że mi burczy w brzuchu. haha.


Właściwie sama nw co więcej napisać, jestem zła, a zarazem mam strasznie dobry humor po tych 5 godzinach. 


Dobra tyle nie chcę się zbytnio rozpisywać. Papa. ;*
Z poważaniem Patryś.;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)