Strona główna

Etykiety

sobota, 24 listopada 2012

Urodzinki.♥

HejHejHejHejHejHej.;***

Siedzę teraz u Klaudii razem z Karolinką. Wielkie wielkie Stoooo Laaat, dla Cb Klaudioo. ♥♥♥
Jeszcze raz Najlepszego.


+ Klaudia bardzo zadowolona z prezencików ♥ :)
+ spanie z Karolinką.
+ rozpalanie shishy.
+ Boże zgwałciłyście moje łóżko. :>
+ ej babeczka ci spada.:) chodzenie z talerzem i ciastami po osiedlu.
+ latanie za węgielkiem i banie się Karolinki,że ktoś ją zgwałci w ogródku.
+ szampan i ten pyszniutki torcik.
+ chowanie babeczek.
+  - Gizmuś!!! chodź tu, chodź do mnie!
    - zakochałam się w nim, biorę go ze sobą ♥
+ to nie oni powinni wygrać...
   - no dobra, oni są świetni.. ;o
+  - hahahaha tobie wychodzi dym przez nos!
    - ej no jak to..
    - jak smok!
    - ja nie chcee xd
+ co za chamidłoo (!) xd
+ świetna, trupia ręka Karolinki  xDD
+ odbijanie krową (dynia spadła.. i sie połamała xd)
+ Karolina na hajuu ^-^ bezpowodowy śmiech, tarzanie sie.. za bardzo sie zawciągała ;p
+ aa żaba ! weź ją, żaby są obrzydliwe, mam traume z dzieciństwa.. xd
+ patrz, pingwinek rusza skrzydełkami.. <i nagle>.. hahhaahaahahahhaahahah
+ ej, jeszcze nie tańczyłyśmy.. TAŃCZYMY ! ♥
+ ostatni raz do cb napisze.. ;**
+ ej śmierdzę? - no, jak się nie myłaś to śmierdzisz.
+ i love drewno ♥
Dobra papa, zmykam od niej.;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)