Strona główna

Etykiety

czwartek, 22 listopada 2012

Uwielbiam swoją klasę. Haah .;*

HejHejHejHejHejHej. :)

Wiem znowu długo nie pisałam, ale od poniedziałku jest strasznie dużo tych kartkówek i i sprawdzianów, a jakoś nie umiem się nastawić na naukę, zaczęło się jakoś od września haha. :* No ale trudno.

Takie zdjęcie z netu wzięłam.  Boże aż się głodna zrobiłam.
Sama nw co napisać. Powiem tyle, że nie mogłam chyba trafić na lepszą klasę. Na prawdę. Uwielbiam Was ludzie. Nie wiem czy będę potrafiła się z Wami rozstać za ten rok. Ogólnie każdy w tej klasie ma jakąś rolę, w której jest świetny i bez niego byłoby inaczej. ;) Nie ma to jak robić bibę w szatni chłopaków, robić na lekcji tosty dla wszystkich i puszczać z głośników na całą salę muzykę. :*** No i  ogólnie rozwalać prawie każdą lekcję. :) Chyba przez nich się pogarszam.Dobra nei zamulam już gadaniu o tym, że lubię swoją klasę. wczoraj byłam na innowacjach, haha. Szczerość p. od niemieckiego zawsze okej.:*

+
- On na każdej lekcji taki jest?
- tak.
- Boże, jakbym miała takiego syna jak on, to szybko bym sb zrobiła nowego. ^^

+
- Japierdziele... jaki śmierdziel, leń śmierdzący, co za śmierdziel leniwy, jaki niedomyty cuchnący śmierdziel, no japierdziele.  haha. ;)

+ em. suzi.. nie syzik, suzik, sysyśkajten xd syzy... :d zysi... ;* haha. ♥ aaa zysyś .
+ historia zawsze i pomimo wszystko najlepsza. Ona umie jechać po ludziach.

Dobra jutro dzień pluszowego misia w naszej szkole, więc nie będą pytać jak wezmę jakiegoś, a potem szybciutko do kina ze świetnymi osóbkami z mojej klasy. :)
A teraz ludzie pakuje się i na tańce. ♥ 
Ps.: a właśnie ostatnio mieliśmy ten występ. - jak najbardziej na tak .;*


:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)