Strona główna

Etykiety

niedziela, 18 listopada 2012

Zwykły dzień. ♥

CześćCześćCześćCześćCześć. ;)

Sama nie wiem o czym pisać, właściwie nie mam tematu ale stwierdziłam, iż muszę nadrobić trochę zaległości.


No to tak zwykły normalny dzień jak co dzień. Rano do kościoła, no dobra nie rano bo była już 12. Poszłam razem z Klaudią, zresztą i tak musiałam, bo miała mój indeks do bierzmowania . :* Wróciłam z psem, jakiś tam obiad i jakoś zleciało. Mogłabym napisać post taki życiowy, że wkurzają mnie pewne osoby, ale to bez sensu, bo nie chcę mi się tracić na to po prostu czasu.


Mam pewne pomysły co do przeróbki ubrań, chciałam coś zrobić, ale znowu mi się tak troszkę nie chcę. aaaa. Ach to moje lenistwo. :) No nic. W sobotkę do Klaudii, aaaa już się nie mogę doczekać. ;*  Za niedługo do kina z częścią klasy na ostatnia część Zmierzchu. Oczywiście będzie świetnie, bo wszystkie super osoby jadą. No dobra po części wszystkie. ;)


No dobra do rzeczy. Potem się bawiłam trochę zdjęciami, słuchałam muzyki, oczywiście głównie rapu. A teraz rozmawiam z paroma osobami i jem kolację popijając herbatką. :)  Dobra zakończę tym co jest. Dobranoc idę się uczyć. haha. ;) Dobra nie. Papa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)