Strona główna

Etykiety

środa, 5 grudnia 2012

Tak bezwennie.

Hej hej hej .;)
Strasznie dawno mnie tu nie było. Sama nw dlaczego, może z powodu braku zdjęć, bo właściwie codziennie działo się coś ciekawego :)

Może napiszę tak tlyko po części coś.
+ zmienił mi się śmiech. haha. Nw jak to się stało. Oglądałam straszny dokument, i tak cholernie było mi żal tych ludzi. Po czym ktoś do mnie napisał i strasznie mi się zachciało śmiać i od tego momentu nie śmiałam się już normalnie tak jak zawsze, tylko coś typu heeeeheeeeheeeee.. ;* tak a teraz ludzie to wykorzystują :) Dziwnie. ;) Ciekawe kiedy mi przejdzie.
+ Ci chłopcy z maka, ej to było słodkie. - ej dziewczyny uważajcie, bo tu strasznie ślisko. - hahah ej dzięki za info. - no no, ale na serio. - wiemy wiemy dzięki.
+ chodź na kolanko. WTF hahaha ;*
+ możliwe iż jeszcze dzisiaj będę mieć nowy telefon ♥.♥
+ ejeej, z okazji jutrzejszego mikołaja. Życzę Wam, wszystkiego najlepszego i cudownych prezentów ;)

A teraz idę do kościoła. Papa Ludzie. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Jest on zawsze mile widziany. Prawie zawsze na nie odpisuje i odwiedzam bloga, osoby piszącej. ;) Zachęcam także, do polecania mojego bloga, byłabym naprawdę wdzięczna. ;)